BucureÅŸti, oraÅŸul care generează 20% din PIB-ul ţării, este cel mai bun oraÅŸ din România pentru afaceri, potrivit unui clasament realizat de revista Forbes România. Pe locul doi se află TimiÅŸoara, urmată de Cluj-Napoca, PloieÅŸti ÅŸi Oradea. Topul primilor zece oraÅŸe continuă cu ConstanÅ£a, Sibiu, BraÅŸov, PiteÅŸti ÅŸi Arad. ‘ImportanÅ£a economică a Capitalei – concentreazÄ ...
Vezi detalii 0 comentariiNu mai este destul doar să ai producții bune. Ca să fii un fermier de succes trebuie să te adaptezi mereu pieței, să fii la curent cu ce se întâmplă în sectorul agricol, să îți urmărești concurența și să menții un contact activ cu ceilalți jucători de pe piață. Cel mai ușor mod în care poți face toate acestea este să te înscrii pe Facebook, cea mai populară rețea de s ...
Vezi detalii 0 comentariiFondatorul WhatsApp, Jan Koum, va intra în rândurile miliardarilor îmbogăţiţi pe internet după încheierea tranzacţiei de 19 miliarde de dolari prin care Facebook-ul lui Mark Zuckerberg va prelua aplicaţia de mesagerie instant. Pentru Koum (38 de ani), noul statut contrastează cu tinereţea petrecută în Statele Unite, ca adolescent imigrant din Ucraina, crescut într-o familie asistat ...
Vezi detalii 0 comentariiPetrom, cea mai mare companie din România, a ajuns anul trecut la un profit net de 1,091 miliarde de euro, cel mai mare din istoria sa. Rezultatul, în lei, este cu 22% mai mare decât cel din anul precedent. Afacerile producătorului de petrol şi gaze au ajuns în 2013 la 24,1 miliarde de lei (5,4 mld. euro), în scădere cu 8% faţă de 2012, arată rezultele preliminare consolidate anunţate ...
Vezi detalii 0 comentariiOdată cu dispariția cotelor de lapte începând cu anul viitor, fermierii români se reorientează spre rasele de vaci de carne, mai ales că și cererea pe piață a crescut, iar consumatorii au început să prindă gustul, deși carnea de vită rămâne cea mai scumpă la raft. Dacă până acum, majoritatea celor care au pus bazele unor ferme de vaci de carne s-au orientat către Angus, o ras ...
Vezi detalii 0 comentarii