Topul brandurilor de băuturi răcoritoare şi ape minerale

Topul brandurilor de băuturi răcoritoare şi ape minerale Coca-Cola, Borsec şi Frutti Fresh au fost anul trecut cele mai vândute branduri de băuturi răcoritoare (inclusiv apă minerală îmbuteliată), având împreună o cotă de piaţă de peste 28% în volum, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare Euromonitor.

Brandul Coca-Cola, produs de Coca-Cola HBC România, deţine o cotă de piaţă de 12% în volum, fiind urmat de Borsec, din portofoliul producătorului local Rom­aqua, cu 11,1% şi Frutti Fresh, care are o cotă de 5% pe o piaţă în care consumul total ajunge la 2,8 mld. litri.

Compania Coca-Cola HBC Ro­mâ­nia, liderul pie­ţei, deţine trei din cele cinci branduri din top cinci. Ast­fel, următoarele branduri de bău­turi ră­coritoare din top sunt Dor­na şi Fanta, care au o cotă de piaţă de 4,7% şi respectiv 4,6% în volum.

„Nu putem comenta cifrele şi concluziile Euromonitor. În schimb, putem confirma faptul că în România am fost întotdeauna lideri pe piaţa băuturilor răcoritoare“, a declarat Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola Hellenic România, companie prezen­tă pe piaţa locală de peste 20 de ani.

Un român consumă în medie anual circa 130-140 de litri de bău­turi răcoritoare, Un ceh aproape 200 de litri, iar un polonez 170 de litri, conform calculelor ZF pe baza datelor de la Euro­monitor.

 Rating: 1328/11995 - 1328 vizualizări, ID Noutate: 395
Sursa:
Comentează

Comentarii

Adaugă Comentariu:

5 + 4 = ?